esmaspäev, 10. detsember 2012

10.12-14.12. KURB TEADAANNE

Haigestumise tõttu olen sunnitud Teile raske südamega teatama, et enne reedet ilmselt minust töölooma pole ning olen sunnitud kodus 4-seina vahel istuma ning end ravima. Seoses sellega lükkuvad meie sellenädalased tegemised edasi, trennid jäävad ära ja Noortetuba on SULETUD! Jälgige hoolega Facebooki kontot ning blogi, et ennast järgmise nädala tegemistega kurssi viia.

Hoidke ennast, jooge palju teed meega ning ärge külmetage! :) 
PS! Olete mõtetes minuga, sest nüüd on mul olemas uus teetass, mis mulle Teid igal hetkel meelde tuletab :)
 
Nagu näha, siis ei suuda ma ka haiguslehel olles tööst eemal olla. Tänasega on enam-vähem valmis saanud Roosna-Alliku Noortetoa blogi, kus kajastame oma tegemisi, jagame muljeid ning kogume uusi mõtteid. Blogisse lähevad üles ka sündmuste plakatid ning täiendav informatsioon nende kohta, et saaksite end pidevalt noorteka tegemistega kursis hoida ning aktiivselt kõiges kaasa lüüa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar