teisipäev, 19. veebruar 2013

Suhtlemine - üks peamiseid eneseväljendusviise!

Hei noor vanuses 13.-18. eluaastat! 
Oled huvitatud suhtlusalasest koolitusest? Siis võta kinni ahvatlevast pakkumisest, milles osalemine on Sulle täiesti TASUTA! Käsitlemisele tulevad Inga Saarepuu poolt teemad nagu solvangud ja komplimendid, enesekindlus, esmamulje ja palju muud huvitavat. 
Registreeri end KOHE Kätlinile telefonil +37256600134 või e-mailile katlin.merisalu@rallikuvv.ee, sest kohtade arv on piiratud!
Koolitaja Inga Saarepuu on enda kohta öelnud järgnevat: 
Olen lõpetanud erakooli Terviklik Mina ja samuti Holistilise Teraapia Instituudi, omandanud psühhoterapeudi kutse. Lisaks olen õppinud juurde veel gestaltteraapiat ja mitmeid teisi psühhoteraapia liike. Kõrgharidus on mul majanduses.

Mis on minu eripära terapeudina? Ehk see, et ma ei muuda inimest vaid usun, et igas inimeses on juba kõik olemas, lihtsalt on vaja osata see potentsiaal välja tuua. Väärtustan ja panen tähele inimese sisemaailma, mõtteid, tundeid, arusaamu.

 Koolitus toimub Roosna-Alliku Põhikooli käitumisnädala raames.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar